|
Beholder: Oculus Rift |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2020 kl. 19:52 |
Har besluttet at beholde det
Redigeret af tha_crow - 10-Februar-2020 kl. 08:51 |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg solgte min for 3 måneder siden, inklusiv konto med de spil jeg havde købt.
Jeg fik 2200 for den (blot til info). Det var endda den model med kabler til tårnene (de nyere har ikke kabler).
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Min søn ønsker et VR setup. Hvad er forskellen på dit og dette?
mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Oculus Go er et standalone produkt og mest er til at se VR film på, hvorimod Oculus Rift er en headset der kan sættes til computeren og giver mulighed for at benytte næsten alle VR spil på markedet og se VR film. Det kræver dog en hurtig computer med et hurtigt grafikkort. Edit: Hvis din søn har computeren til det, så er det en god og relativ billig måde at købe trådstarters Oculus Rift og se om det er noget. Man har ikke lyst til at smide 8.000-10.000 kroner ud af vinduet hvis det er en døgnflue.
Redigeret af Cyberguyen - 09-Februar-2020 kl. 23:06 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |