|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() Sendt: 23-December-2008 kl. 19:37 |
hej.
Jeg er faldet over et par af ovenstående højtalere, men jeg er slet ikke inde i den type højtalere. Kan i fortælle mig hvad der skal til for at jeg kan bruge dem i et stereo setup, eller evt ps3 setup. Jeg kan ikke rigtig se om der er alm højtaler udgange. Jeg vd godt det er lydstudio højtalere, men der burde være en mulighed uden mixer osv. Glædelig jul |
|
![]() |
|
TvNewb ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-September-2007 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Behringer Truth er som du skriver en monitor højttaler beregnet til mix af musik så mange vil nok - hvis det ellers er en god monitor - finde at lyden er lidt fersk i forhold til andre højttalere, da den er konstrueret til ikke at pynte på lydmaterialet. 2031 findes i to modeller - en aktiv (A) og en passiv (P). Den passive er en helt almindelig højttaler der skal tilsluttes en forstærker og den aktive har naturligvis indbygget forstærker og har jack (phono) indgange. Du kan finde meget mere info på www.behringer.de hvor du også kan finde danske manualer. God jul, Jesper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |