|
Behøver hjælp til FTP (Filezilla) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2014 kl. 10:07 |
Jeg vil gerne have min PC og min Gigablue Linux boks til at tale sammen så jeg kan flytte filer frem og tilbage. Efter at have installeret Filezilla er jeg på bar bund. Hvad skal der stå i felterne Vært, Brugernavn, Adgangskode og Port, og hvor kan jeg eventuelt finde disse oplysninger?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
TBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I vært skal du indtaste
Gigablues boksens IP adresse, brugernavn = root, kodeord = ingen ting eller gigablue, port = 21 (hvis tom så vil FileZilla antage at det er port 21).
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tusind tak. Der var bingo. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |