recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Belkin Bluetooth til B&O, er det muligt ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Belkin Bluetooth til B&O, er det muligt ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rehof Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rehof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Belkin Bluetooth til B&O, er det muligt ?
    Sendt: 14-December-2012 kl. 10:43
Hejsa.

En kamy til mig har set min Belkin Bluetooth music resiever sat til mit Samsung anlæg i stuen, og nu vil han også have en til hans Beosound 3200, men kan det lade sig gøre?
Til top
sskova Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sskova Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 23:21
Kører B&O stadig med 5-polede DIN-stik? Hvis de gør - og også gør det på det nævnte anlæg, er det måske sådan en fætter her, I skal have fat i:

Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 05:27
Jeg har osse sådan en på mit Beosound Century,Hvor det osse er din stik (Aux)
Virker okay,Men syntes lyden er lidt tynd.

Til top
Rehof Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rehof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 08:34
Super, det vil vi prøve, mange tak for hjælpen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu