recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Below Zero Theater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Below Zero Theater

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fimpe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2021 kl. 11:54
Thumbs Up - hold da kaje det ser godt ud, - vi skal da snart have flere billeder........
LG's CineBeam HU810PW, 106" Draper Cineperm, LG C7, Elabs Tomahawk x 4, xtz edge a-2 300,Zappulse2.3 x2, Denon AVC X4700H, Optimo(DIY HT * 3) Elabs Pre,Mini-i Pro 3, Apple 4k/Shield,Sony UBP-X700
Til top
BelowZero Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BelowZero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2021 kl. 16:11
Nu har jeg skrevet en masse mere, samt mange nye billeder. Nu orker jeg ikke mere i dag. Jeg ved ikke om I ser det, men jeg opdaterer det første indlæg. Hvis I spørger om noget teknisk, lægger jeg så bygge billeder i svarene.
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 16:52
Fed ny opdatering. Har lige læst og set de nyeste billeder Thumbs Up

Jeg sidder selv og har overvejelser omkring at kunne trække/skyde lærred til siden. Tænker om det måske kan laves med noget beslag til skydedøre... Kan du prøve at beskrive hvordan du har gjort?
Til top
hw1270 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hw1270 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 17:16
Jeg er vild med det og hvor er det bare sejt at se at der stadigt gør den slags og ikke bare kalder en skærm og en soundbar for en hjemmebio.

Jeg syntes ikke jeg kan se hvad du har at højttalere?

Mvh

Henrik
Til top
BelowZero Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BelowZero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 18:18
Hej Mr. Duck

Se dette billede.


Jeg har skruet 4 stk. Unistrut skinner i loftet. Det er nok omkring 50-60 cm.
I hver skinne kører der en lille "slæde" med 4 hjul. Hele lærred hænger så i disse slæder og kan meget let skubbes frem og tilbage. Unistrut kan købes i Glostrup. Lidt længere ude end Scandic.

Sig til hvis du skal vide mere.

Mvh Claus
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 21:08
Kom til at tænke på et ur jeg ville have købt til min stue , da jeg kiggede dine billeder igennem (var desværre solgt), sådan et burde du jo næsten have stående 😉

Frank


Redigeret af Frank13 - 25-Februar-2021 kl. 21:09
Til top
BelowZero Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BelowZero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af hw1270 hw1270 skrev:

Jeg syntes ikke jeg kan se hvad du har at højttalere?

Hej Henrik

Det er godt nok længe siden, men det er ca sådan her.

3 x Triad InWall Gold / 10 LCR
4 x Triad InWall Gold / 4 Surround
4 x Triad InCeiling Bronze 8 LCR
2 x SVS 20-39 CS+

Mvh Claus
Til top
BelowZero Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2021
Status: Offline
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BelowZero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af Frank13 Frank13 skrev:

Kom til at tænke på et ur jeg ville have købt til min stue , da jeg kiggede dine billeder igennem (var desværre solgt), sådan et burde du jo næsten have stående 

Den er sjov. Men jeg har brugt utallige timer for at lede efter en "sød" tjener. Det er ham her jeg leder efter:


Den skal stå ovenfor trappen og byde "velkommen". Jeg har faktisk givet op.

Mvh Claus
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2021 kl. 23:46
wauw, virkeligt flot projekt :D
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2021 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af BelowZero BelowZero skrev:

[QUOTE=Frank13]
Kom til at tænke på et ur jeg ville have købt til min stue , da jeg kiggede dine billeder igennem (var desværre solgt), sådan et burde du jo næsten have stående 

Den er sjov. Men jeg har brugt utallige timer for at lede efter en "sød" tjener. Det er ham her jeg leder efter:


Den skal stå ovenfor trappen og byde "velkommen". Jeg har faktisk givet op.

Mvh Claus
 


Redigeret af Frank13 - 27-Februar-2021 kl. 22:28
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1028
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2021 kl. 22:29
Check denne...med lidtsnilde, så kan du måske justere så han holder popcorn...
Frank


Redigeret af Frank13 - 27-Februar-2021 kl. 22:30
Til top
Mr. Duck Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2011
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2021 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af BelowZero BelowZero skrev:

Hej Mr. Duck

Se dette billede.


Jeg har skruet 4 stk. Unistrut skinner i loftet. Det er nok omkring 50-60 cm.
I hver skinne kører der en lille "slæde" med 4 hjul. Hele lærred hænger så i disse slæder og kan meget let skubbes frem og tilbage. Unistrut kan købes i Glostrup. Lidt længere ude end Scandic.

Sig til hvis du skal vide mere.

Mvh Claus

Fedt - en solid løsning ser det ud til.
Hvordan har du lavet dit lærred med ramme så det kan tåle at flytte sig fra side til side?
Og et andet problem tænker jeg kan vibrationer  når der rigtig er knald på, pga. det kan flyttes fra side til side. Har du lavet en slag lås eller?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu