recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bemærk: Nyt forum for Hi-Fi stereo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bemærk: Nyt forum for Hi-Fi stereo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bemærk: Nyt forum for Hi-Fi stereo
    Sendt: 25-April-2011 kl. 10:14
Hej Alle

Efter ønske er forummet for Surround & Hifi splittet op i to.

Det gamle Surround & Hifi hedder fremover kun:

Surround - Lyd til hjemmebiografen mm.

Og det nye hedder:

Hi-Fi - Hi-Fi stereo, grej og tilbehør

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Jacob20 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2010
Sted: DK
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 10:16
Skal man så flytte sine topics, lave nye eller bare lade dem dø ud?

- hvis de er fejl placeret efter opdelingen?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 10:22
Hej Jacob

Jeg vil se om ikke vi kan få de gamle stereo-emner flyttet over i det nye Hi-Fi forum.

Det er dog en manuel proces et emne ad gangen. Jeg er startet, men ser om ikke der er en frivillig eller to som melder sig på et tidspunkt Smile

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Jacob20 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2010
Sted: DK
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Jacob

Jeg vil se om ikke vi kan få de gamle stereo-emner flyttet over i det nye Hi-Fi forum.

Det er dog en manuel proces et emne ad gangen. Jeg er startet, men ser om ikke der er en frivillig eller to som melder sig på et tidspunkt Smile

/Lars

Helt fint, ingen stress og god påske.
Thumbs Up

Jacob.
Til top
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 11:51
Rigtig fint initiativ, og god arbejdslyst med det manuelle rugbrødsarbejde, hehe...

Ligesom Jacob, vil jeg tilslutte mig ideen om, at du/I ikke må stresse jer selv i det gode vejr. Gem den slags arbejde til det dårlige vejr.
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 20:43

Smile

Redigeret af fausing - 02-September-2012 kl. 16:25
Til top
René Rasmussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Februar-2011
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 22:10
nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i befinder jer.. men dårligt vejr er det er hos mig, så hvis jeg på nogen måde kan være behjælpelig siger i da bare til :P har da nok lidt tid til den hånd i mangler :)
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2016 kl. 10:26
Denne tråd behøver vist ikke være sticky mereGeek
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu