|
Bemærk: Nyt forum for Hi-Fi stereo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2011 kl. 10:14 |
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Jacob20 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal man så flytte sine topics, lave nye eller bare lade dem dø ud?
- hvis de er fejl placeret efter opdelingen?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Hej Jacob
Jeg vil se om ikke vi kan få de gamle stereo-emner flyttet over i det nye Hi-Fi forum.
Det er dog en manuel proces et emne ad gangen. Jeg er startet, men ser om ikke der er en frivillig eller to som melder sig på et tidspunkt
![]() /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Jacob20 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
Helt fint, ingen stress og god påske. ![]() Jacob.
|
|
![]() |
|
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
Rigtig fint initiativ, og god arbejdslyst med det manuelle rugbrødsarbejde, hehe...
Ligesom Jacob, vil jeg tilslutte mig ideen om, at du/I ikke må stresse jer selv i det gode vejr. Gem den slags arbejde til det dårlige vejr. |
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Redigeret af fausing - 02-September-2012 kl. 16:25 |
|
![]() |
|
René Rasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2011 Status: Offline Point: 12 |
nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i befinder jer.. men dårligt vejr er det er hos mig, så hvis jeg på nogen måde kan være behjælpelig siger i da bare til :P har da nok lidt tid til den hånd i mangler :)
|
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
Denne tråd behøver vist ikke være sticky mere
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |