recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - benq 1100 vs epson tw3200 vs optoma hd23
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

benq 1100 vs epson tw3200 vs optoma hd23

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Tunfisken Tunfisken skrev:

hvorfra ved jeg hvor meget zoom den skal have? og ja den har jeg ik pillet ved

Prøv at læse disse indlæg igennem og se om ikke det hjælper på forståelsen:

MVH
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-September-2007
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 19:41
Hvis jeg skal have 3D så SKAL min Reciever vel være 3D ready ikke?
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 02:19
Nej...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 02:47
warum?
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 10:49

warum?

Du kan køre videosignalet uden om din reciever og direkte i din projektor. Men det kræver at din BluRay-afspiller har 2 hdmi udgange.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 11:42
men udnytter man så full hd effekten? dvs man kører hdmi fra projektor over i blu ray afspiller og så videre over i reciever? eller hvordan
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 11:56

men udnytter man så full hd effekten? dvs man kører hdmi fra projektor over i blu ray afspiller og så videre over i reciever? eller hvordan

Du kører videosignalet helt uden om din "gamle" reciever. Altså fra BluRay til Projektor. Så bevarer du selvfølgelig full HD.

Lydsignalet får recieveren fra den anden hdmi-udgang i BluRay-afspilleren.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 12:32
arhh på den måde :)

Ok men jeg tror nu godt jeg vil opdatere min reciever alligevel, det er jo så dejligt at købe nyt hifi ;)
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 15:02
God ide!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 15:28
sidste ting, er det godt den kan opskalere til 1080P eller er det ligegyldigt? regner med at afspilleren gør det, eller projektoren
Optoma HD141X
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
SURROUND -
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

[QUOTE=Tunfisken]warum?

Du kan køre videosignalet uden om din reciever og direkte i din projektor. Men det kræver at din BluRay-afspiller har 2 hdmi udgange.

Nej, det kræver IKKE 2 HDMI udgange. Det er kun, hvis du vil trække lyden ud via HDMI. Hvis din receiver ikke understøtter de nye HD-lydformater, er det ligegyldigt...

Alt andet lige, er det en god ide, at have en moderne receiver med HDMI-indgang, når man har projektor, da man så kan tilslutte alle enheder til denne, og dermed nøjes med ét HDMI-kabel til projektoren.

Jeg kører signalet ubehandlet igennem min receiver, men hvad der er bedst kommer an på, hvad det er for noget grej, du har. Du kan jo bare prøve dig frem, og se hvad der er bedst...

Redigeret af Supergris - 09-August-2012 kl. 16:31
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2012 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Nej, det kræver IKKE 2 HDMI udgange. Det er kun, hvis du vil trække lyden ud via HDMI. Hvis din receiver ikke understøtter de nye HD-lydformater, er det ligegyldigt...

Du har selvfølgelig ret!
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu