|
BenQ w1060, epson EH-TW5900 eller epson EH-W3200. |
Besvar |
Forfatter | |
Peller
Junior bruger Oprettet: 27-Juli-2012 Sted: Kolding DK Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-August-2012 kl. 23:06 |
Hej.
Jeg skal have projektor i dette værelse. Jeg står mellem disse 3 projektorere. BenQ w1060 Epson EH-tw5900 Epson EH-tw3200 Jeg har læst lidt om de 3, og der er noget med lens shift. er der noget der kan forklare nærmere om det. væggen den skal hænge på er tilgængelig i alle højder, hvis det har betydning. Generel info og holdninger modtages også gerne. på forhånd tak.
Redigeret af Peller - 05-August-2012 kl. 23:01 |
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med lens shift kan du flytte linsen i projektoren; ofte både i vandret og lodret retning. På den måde har du mere spillerum når du skal installere den, da du ikke behøver at have projektoren placeret i præcis den højde som en projektor uden lens shift foreskriver. Man behøver heller ikke have projektoren placeret præcis ud for midten af lærredet i horisontal retning. Hverken W1060 eller TW5900 har lens shift. Du skriver at du skal have den hængende på væggen. Jeg formoder at du vil have projektoren placeret ret højt på væggen, og uden at vide mig sikker mener jeg den i så fald skal hænge med bunden i vejret. Hvis du har den stående på en hylde, vil billedet blive sendt op i loftet.
|
|
Peller
Junior bruger Oprettet: 27-Juli-2012 Sted: Kolding DK Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet disse reviews
Der står at benQ 1060 har 40 % vertikal lens shift og 0 % horizontalt, og at epson eh-tw5900 30% i begge retninger. hvad bertyder det ? |
|
Peller
Funktioner
Tak(0)
|
Projektoren kan hænge både i loftet og væggen. der er plads begge steder og ingen forhindringer i højden . Betyder lens shift så meget, når dette er muligt ? Redigeret af Peller - 05-August-2012 kl. 16:30 |
|
Peller
Funktioner
Tak(0)
|
Eller er epson eh-tw3200 et bedre bud
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes en tråd her som minder rigtig meget om din:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=113289&title=hjlp-til-projektorplacering-samt-lrred Du skal først finde ud af: vil du have 3D eller kan du leve uden. Det gør dit valg lettere :) |
|
Peller
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg behøver ikke 3d. Så er 3200 måske den bedste løsning mht Lensshift
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps, uden 3D og "med" lenseshift = 3200.
De 2 andre blev dermed udelukkede. Let måde at tage beslutninger på ik? ;) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |