recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BenQ W1070
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BenQ W1070

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BenQ W1070
    Sendt: 12-December-2012 kl. 10:43
Hej

Jeg overvejer snart at opgradere min stuebio til at inkludere et projektor setup.

Jeg har kigget lidt på de forskellige projektorer i prisklassen under 10K. Jeg synes at den nye BenQ W1070 ser meget interessant ud og de få reviews jeg har kunne finde ser meget positive ud.

Er der nogen der ved om man kan komme ud og se den nogen steder? Jeg har fået svar fra Hifiklubben at de endnu ikke har besluttet om den skal indgå i deres sortiment.

Hvilke andre projektorer kan i anbefale at jeg kigger på (evt kommende modeller). Den skal stå i en stue som kan mørklægges rimeligt men ikke optimalt. Den skal væghænges i en afstand af ca 4-4,5 meter fra lærredet som jeg forventer bliver mellem 90"-100". Jeg vil helst ikke undvære muligheden for 3d.

Mvh

Thomas
Til top
eyvind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eyvind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 16:58
1070 må vel nærmere enn 4 meter for å klare 90" ? Benq har en kalkulator på hjemmesiden, men jeg mener å huske at den skulle stå ca. 3 meter fra 86" zoomet helt ut. 

Redigeret af eyvind - 14-December-2012 kl. 17:00
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu