|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mouse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() Sendt: 30-December-2008 kl. 09:33 |
Så har jeg brug fo jeres ekspert/bugerviden igen. Jeg overvejer kraftigt BenQ W5000 (11000 kr.), men grundet min ikke alt for store stue, er jeg nu begyndt at kigge projektorer der er mere fleksible, mht. opsætningen. Her iblandt: SONY VPL-HW10 (15300 kr.) og Panasonic PT-AE3000 (18100 kr.). Af hensyn til lydniveauet sam den fysiske størrelse, overvejer jeg også Mitsubischi HC6500 (15000 kr.). Trods forskellen i pris og teknologi, vil jeg påskønne jeres kommentare til ovenstående Pojektorer. Kan de overhovedet sammenlignes? Mvh. Mouse Redigeret af Mouse - 30-December-2008 kl. 09:52 |
|
![]() |
|
zekidk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2008 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Har selv lige bestilt en HW10 for 12.400,- fra England, og det er endda med en ekstra lampe. Inden da brugte jeg ret meget tid på research. Det kan klart anbefales at bruge noget tid på forummet på www.avsforum.com (under "display") før et evt køb. Samt de to sider www.projectorcentral.com og www.projectorreviews.com HW10 og AE3000 sammenlignes her:
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Som jeg ser det har du to valgmuligheder... 1: Bedste billede til prisen = BenQ |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Mouse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Tak for jeres svar. Panasonic's fleksibilitet trækker en del, men det er også den dyreste. Jeg får nok ikke besluttet mig før jeg har set dem alle IRL. Men endnu engang Tak! for jeres rådgivning, og Godt Nytår til alle i forum Mouse |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |