recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - benq w6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

benq w6000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gunnergeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gunnergeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: benq w6000
    Sendt: 09-December-2012 kl. 23:43
Var på besøg hos en kammerat og se film på hans benq w6000 og lissau lærred. Billedet var rigtig flot men det var somom mine øjne ikke kunne vænne sig til dette store billede. Når jeg kiggede rundt på lærredet kunne jeg fornemme firekanter i forskellige størrelser i farverne rød, blå og grøn. Det blev værre, hvis jeg havde fokuseret på noget uden for lærredet og derefter kiggede på lærredet igen.

Er dette en velkendt fenomen eller er det mine øjne det er galt med.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 03:26
Oprindeligt skrevet af gunnergeil gunnergeil skrev:

Var på besøg hos en kammerat og se film på hans benq w6000 og lissau lærred. Billedet var rigtig flot men det var somom mine øjne ikke kunne vænne sig til dette store billede. Når jeg kiggede rundt på lærredet kunne jeg fornemme firekanter i forskellige størrelser i farverne rød, blå og grøn. Det blev værre, hvis jeg havde fokuseret på noget uden for lærredet og derefter kiggede på lærredet igen.

Er dette en velkendt fenomen eller er det mine øjne det er galt med.

Det lyder som rainbow effect. Det er vist kun DLP projektorer der lider af det, og det er ikke alle modeller. Nogle er værre end andre. Det er heller ikke alle folk der ser det, men derfor er der ikke noget galt med dine øjne. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu