|
Benq1070 |
Besvar |
Forfatter | |
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Januar-2017 kl. 17:33 |
Hej
Sikkert et billede, men nu har jeg brugt ca 2 time på at få det hele tilpasset min 110 " lærred, og det kan bare ikke lade sig gøre at zoom langt nok ind, kan det virkelig godt passe? Jeg har dreje på de du hjul i fronten, men overser jeg andre fuktioner ? |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1672 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan sagtens tænkes at projektoren skal tættere på eller længere væk for at kunne tilpasse billedet til lærredet.
|
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, ja jeg lavede stue efter den gamle projektor i tidernes morgen, og har nu rykket det hele 2.5 meter tættere på for at det kunne passes ind på billedet :)
Så må jeg jo bare have gang i lidt kanal til de kabler |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
hahaha, been there, done that :) Huske også at justere for højden, hvis lens shift ikke er nok.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |