recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åbent netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketÅbent netværk

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2010 kl. 11:46
Når det er trådløst, så har du mulighed for at se, om du får forbindelse UDEN internet forbindelse, eller om du ikke får hverken det ene eller det andet.

Hvis det er det første, så er det oftest fordi din maskine/bærbar ikke får tildelt et IP nummer, som den skal have. Årsager kan være mange.

Hvis det er det andet, så er det oftest fordi dit trådløse netkort ikke kan opnå en ordentlig forbindelse med den trådløse router/access point. Det kan godt være hastigheden det er galt med eller routeren og dit netkort som bare ikke kan li hinanden.

Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af cccd cccd skrev:

Kan det være dette der er galt ?
Jeg går ind i internet explor - egenskaber - connections  - lan-settings - der er der sat et flueben i automatically detect settings ??
Kan det være dette flueben der bare skal fjernes ?
Efter jeg har gjort dette samt deaktiveret min firewall i mit virus-program kan jeg komme på åbent net-værk på min datters skole !
Men min kone kan stadigvæk ikke komme på nettet  på sin skole ?? og nu skriver den dette når hun vil logge på : Fundne problemer. Der kan ikke kommunikeres med enheden eller ressourcen primær dns server. hjælp hjælp Confused

Min kone er kun på den skole om mandagen, derfor må jeg vente hvergang jeg har fortaget en ændring og så se om det har hjulpet

Redigeret af cccd - 29-Marts-2010 kl. 16:32

Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Point: 732
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 11:31
Nu er vi PÅ !
Hent automatisk en DNS-serveradresse var slået fra ! var sat til at bruge en foretrukket DNS-server !
Har ændret dette inden i Egenskaber for TPC/IPv4 Wink
Men tak for alle de forskellige bud i er kommet med         Smile  Clap

Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2010 kl. 12:33
-> cccd!
Det var godt. Tak, fordi du meldte tilbage. Så lærer vi andre også noget.
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu