|
Beo Media |
Besvar |
Forfatter | ||
UlrikG
Ny bruger Oprettet: 17-Marts-2007 Status: Offline Point: 3 |
Emne: Beo Media Sendt: 17-Marts-2007 kl. 12:28 |
|
Hej alle guru'er Kan det lade sig gøre at anvende en almindelig pc istedet for B&Os dyre og lidt forældede media pc??? Jeg vil gerne kunne styre musik afspilning over mit beovison 6-26 + 2 beolab 4000, på samme måde som beo media. Kan man bruge samme software som B&O eller skal man bruge noget andet. Jeg vil også gerne kunne gå på nettet gennem fjernsynet. Kan det måske også lade sig gøre at bruge pc'en som dvd???? Det hele betjent med beo4, selvfølgelig Håber i kan hjælpe da det ellers bliver noget dyrt hvis man skal købe alt det isenkram. Hilsen U |
||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 17-Marts-2007 kl. 18:05 | |
PC to TV Systems Måske er dette måden det kan gøres på. Det hele betjent med beo4, selvfølgelig Mvh Peter Pan Redigeret af Peter Pan - 17-Marts-2007 kl. 18:10 |
||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
||
UlrikG
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 08:47 | |
Hej igen Tak for hjælpen det lader til det kan virke. Jeg har snakket med lintronic. Tilfældigvis en bekendt Hvad for et kabel vil du lægge melem pc og fjernsyn??? Dvi og audio måske??? Endnu engang tak for hjælpen Ulrik |
||
Peter Pan
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 09:58 | |
Ulrik Hvis du akievere link herunder, vil du nok kunne finde svaret. |
||
|
||
Peter Pan
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 10:23 | |
Nu ved jeg jo ikke hvormeget du vil gøre ud af det, men med dette grafikkort får du det bedste lige nu, og det vil passe til dit tv ( DVI-I kabel).
Spottar ut 1080p http://columbiaisa.freespaces.com/cable_diagrams_hdtv.htm Redigeret af Peter Pan - 18-Marts-2007 kl. 10:45 |
||
|
||
UlrikG
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 15:01 | |
Hej PP Jeg har et ATI Radeon 1650xt, så det skal vist nok gå Jeg tænkte på hvad med softwaren til styring af musik og den slags?? Er det B&Os man downloader eller findes der noget andet??? Ulrik |
||
Peter Pan
Sendt: 18-Marts-2007 kl. 17:20 | |
Mit foreslag til styring læser du øverst i mit første indlæg. Der er sikkert andre muligheder, men dem må du selv finde. Har du S/pdif Coaxial ud og indgange, vil der jo også være muligt at styre manuelt.
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |