|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2010 kl. 00:24 |
|
Jeg går og leger med tanken om at købe en Beo4, hvis den dog kan fungere som multifjernbetjening.
Mit spørgsmål er altså om det er muligt at kode en Beo4 til at kunne fungere som fjernbetjening for Panasonic PX80, Onkyo 507 samt en Canal Digital HD-boks? Evt. hvordan? Mvh.
|
||
![]() |
||
Mr. Myx ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Hej Despoint det tvivler jeg stærkt på, men jeg har da en liggende som du kan købe billig hvis du skulle have lyst til at lege lidt med det :)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19685 |
![]() |
|
Det korte svar er Lintronic, så kan din B&O remote styre _alt_. Klaus |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
![]() Jeg skrev i sinn tid til Lintronic vedr. et modul som skulle styre mit daværende Panasonic TV, men fik aldrig svar fra dem.
Ellers er idéen rigtig god.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19685 |
![]() |
|
Print? Det er blot et spørgsmål om at oversætte koder - ikke andet. Klaus |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lintronic???? Jeg har luret på det system i en tre år eller mere og har aldrig læst om den med batteriet. Jeg kan heller ikke finde det på deres produktside. http://www.lintronic.dk/asp/OrderSystem_Products.asp Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Beklager misforståelsen....
|
||
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
|
Når ellers hjemmesiden er oppe og køre, så har vi en anmeldelse af Lintronic sammen med en Beo4 i vores test-sektion på flatpanels.dk.
Jeg har efterfølgende selv købt systemet og kan varmt anbefale det. Jeg styrer pt. en Squeezebox, Sony BluRay, en iPod dock, min Yousee-boks og mit Pioneer-TV vha. systemet og det fungerer til UG. Der er selvfølgelig IR-udgang i boksen (og RS232 hvis du er på dén vogn) så du kan gemme dine ting væk i et skab.
Det er således ikke Beo4'eren du programmerer, men derimod en lille "oversætter"-boks, som omdanner Beo-koder til hvad du nu ellers har behov for at styre.
Edit: Link indsat. Redigeret af Yakken - 30-Oktober-2010 kl. 17:45 |
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |