recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beocenter 2 DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeocenter 2 DVD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kapperdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-August-2010
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Beocenter 2 DVD
    Sendt: 24-August-2010 kl. 15:56
Hej!

Jeg har købt en brugt Beocenter 2 med DAB og DVD. Mener det er en MK I. Jeg modtager den om nogle dage og er så ved at forberede mig. Det er hovedsageligt til at bruge som anlæg, men da der er DVD afspiller i kan jeg ligeså godt også udnytte den. Men det ser umiddelbart ikke ud til at der er de vilde udgange fra socket uniten der hører med dertil. Ikke HDMI, men der er vist heller ikke component udgange fra den.
Jeg har et Beovision 8, hvilket jeg skal have sat et systemmodul i og et par beolab 4'ere. Er der nogen der har en løsning til hvordan man kan koble Beocenteren til tv'et og så få en ordentlig billedkvalitet?

Tak for hjælpen :)
Til top
Schumi112 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2008
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 16:15
Hej.

Hvis ikke jeg husker forkert, så bruger min forældre et master link kabel til og koble Beovision 7 og Beocenter 2 sammen med. 

Til top
frankmj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2010 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Kapperdk Kapperdk skrev:

Hej!

Jeg har købt en brugt Beocenter 2 med DAB og DVD. Mener det er en MK I. Jeg modtager den om nogle dage og er så ved at forberede mig. Det er hovedsageligt til at bruge som anlæg, men da der er DVD afspiller i kan jeg ligeså godt også udnytte den. Men det ser umiddelbart ikke ud til at der er de vilde udgange fra socket uniten der hører med dertil. Ikke HDMI, men der er vist heller ikke component udgange fra den.
Jeg har et Beovision 8, hvilket jeg skal have sat et systemmodul i og et par beolab 4'ere. Er der nogen der har en løsning til hvordan man kan koble Beocenteren til tv'et og så få en ordentlig billedkvalitet?

Tak for hjælpen :)
Forbind med et masterlinkkabel og et scartkabel af god kvalitet (fuldt montereret). Så er du godt kørende, og  kan bruge fjernsynets Beolab 4'ere til at afspille din audio-kilder.
/Frank
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2010 kl. 17:04
Jeg ligger inde med både masterlink-kabler, scartkabler mm. hvis det skule have interesse :-)
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu