recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beocenter 2300 skriver "CD <>" ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beocenter 2300 skriver "CD <>" ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
FNUG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNUG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beocenter 2300 skriver "CD <>" ?
    Sendt: 07-November-2015 kl. 19:50
Har i dag erhvervet mig sådan et dejligt stykke elektronik, dog er der et lille men.
Når jeg forsøger at afspille en cd, skriver den bare "CD <>" i displayet og så sker der ikke mere, det skal nævnes at jeg ikke er den store nørd til den slags, så det kan tænkes at det er en menneskelig fejl. Jeg håber dog alligevel at der er en venlig sjæl med viden om den slags der kan hjælpe Smile

På forhånd mange tak for svarWink
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:00
Er det ikke fordi den spørger til tyverisikringskoden? Det var der nemlig på svigerfars Beocenter. Det spørger den efter, hvis strømmen har været fra i mere end 30-60 minutter.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:00

Sker der noget når der trykkes på Play eller < > knapperne.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:03

Hvis det en sikkerhedskode, så skal den indtastes, har du den ikke, så skal du have den fra tidligere ejer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
FNUG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNUG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:04
altså radioen spiller uden problemer, så tænker ikke der er kode på. Ellers skal jeg jo bare lige have fat i sælger igen Smile nej der sker nemlig ikke noget, og synes næsten at jeg har trykket på alt nu ...
Til top
FNUG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FNUG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:09
umiddelbart ser det ud som der kan tastes 2 tal, hvilket synes at være en meget svag kode =D
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:37
Oprindeligt skrevet af FNUG FNUG skrev:

nej der sker nemlig ikke noget, og synes næsten at jeg har trykket på alt nu ...
Hjemmebrændt eller "købe" CD?

Mvh. JørgenT
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af FNUG FNUG skrev:

altså radioen spiller uden problemer, så tænker ikke der er kode på. Ellers skal jeg jo bare lige have fat i sælger igen Smile 


Det gjorde den nemlig også hos svigerfar. Vi havde nemlig et hyr med at finde den skide kode, inden vi slog den til. Så tændte vi op og radioen spillede med det samme. Så vi stod og undrede os lidt over hvorfor den ikke spurgte. Da vi så satte en CD i, så ville den have koden. Der stod dog ikke som du beskriver, men det er så heller ikke helt samme model.

EDIT: Koden var i øvrigt på 4 tal.

Redigeret af Nagash - 07-November-2015 kl. 20:55
Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 11:30
hej. vis du ikke kan skaffe kode af sælger

så skal du til forhandler og få fat i masterkode. jeg troede godt nok ikke der var kode på model. 

http://www.bang-olufsen.com/da/customer-service/product-support/sound-systems/beosound-3200
Til top
jan g Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-November-2019
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan g Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2019 kl. 15:07
Hej har lige købt Beocenter på den lokale genbrugsplads,og kan også kun høre radio,cd'en er helt død,det kan måske også være en manglende kode
Til top
jan g Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-November-2019
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan g Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2019 kl. 15:08
Ja Beocenter 2300 Smile
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2019 kl. 19:57
hvis den spiller fint når der høres radio, så er det ikke koden. Samt hvis det var koden den manglede, så ville den blinke i den røde stand-by lampe.

Hvis du sætter en CD Skive i, trykker på CD for at starte afspilningen og den stadig ikke spiller og viser <> i displayet, så er dit CD værk i stykker og den skal derfor på værksted, hvilket godt kunne tyde på et nyt CD værk, hvis dette stadig kan skaffes, hvilket heller ikke er sikkert. Kender godt produktet, da jeg er tidligere B&O med arbejder.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu