recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beocenter 4; Mini Mac og Loewe Fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beocenter 4; Mini Mac og Loewe Fjernsyn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SanCroix Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SanCroix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beocenter 4; Mini Mac og Loewe Fjernsyn
    Sendt: 14-Januar-2014 kl. 16:40

Hej.

Et par spørgsmål i forbindelse med kablet forbindelse mellem Loewe Connect fjernsyn, Mini Mac og Beocenter 4.

Jeg er ved at sætte et system op med ovennævnte komponenter. Mini Mac og fjernsynet et placeret 8 m fra min Beocenter 4. Der er lagt elektrikerrør ind i mit hus men ikke direkte mellem radio og fjernsynet.  Mit problem er nu at delene skal forbindes.

Beocenter 4 har en masterudgang, som kan konverteres til et RJ45 stik og derefter forbindes med LK HCI dele.

Jeg har ved fjernsynet og  Mini Mac-en fire rør som i dag bruges af: 1) 220 volt, 2) antenne, 3) lyd fra fjernsystem til gl radio, 4) Net til Mini Mac.

Ved radioen er der 3 rør: 1) 220 volt, 2) lyd fra gammel fjernsyn, 3) powerlink til passive højtaler i andre rum.

Jeg havde påtænkt mig at forbinde Mini Mac-en med en Beolink PC. Al musik skal spilles gennem højtaler tilsluttet radioen. Lige som der skal være mulighed for at bruge højtalerne til lyden fra fjernsynet.

Hvordan sætter jeg bedst systemet op? Kan jeg bruge en switch box mellem Beolink PC og lyden fra fjernsynet før jeg sender det gennem LK HCI systemet til Beocenter 4?

Kan jeg styre valget af musik fra min Mini Mac gennem Beocenter 4 uden en evt. PC skærm?  

På forhånd tak.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu