recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beocom 6000 mk 1 vs 2 - opdatering af software?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beocom 6000 mk 1 vs 2 - opdatering af software?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beocom 6000 mk 1 vs 2 - opdatering af software?
    Sendt: 01-Juli-2020 kl. 14:49
Mine forældre holder stadig fast i deres go'e gamle Beocom 6000 telefoner, og har netop købt 2 håndset mere inkl. oplader og Beoline (tror jeg den hedder). Nu viser det sig så åbentbart at der forskel på mk 1 og mk 2, og så jeg har til opgave at få det til at spille sammen i weekenden.

Så vidt jeg kan søge mig frem til, har de forskellige lader-stik, så de skal bruge deres "egen" lader.
Jeg er også kommet frem til at de vist skal beholde deres mk 1 stander inkl. basestation, da mk 2 håndsettene kan snakke med mk 1 basestationen, men ikke modsat.
Dog kræver det hele vist at softwaren er minimum v 2.5 - ellers skal man besøge sin lokale forhandler og få dem opdateret først.

Ser det nogenlunde rigtigt ud så langt? :-)

Men hvordan finder man ud af hvilken version af softwaren man har, og menes der håndsettet og/eller basestation?
Hvis det bliver nødvendigt at få dem opdateret - er det så noget alle små B&O forhandlere kan gøre umiddelbart, eller er supporten afsluttet for dem? Kan man evt. selv gøre det?
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu