recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beogram 7000 CD contra Pioneer BDP-LX91
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beogram 7000 CD contra Pioneer BDP-LX91

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 11:35
ville overveje denne http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/CS5VLB/onkyo-super-audio-cd-afspiller havde den da jeg var "imellem cd afsp" og den lød faktisk rigtigt fornutigt
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
F.Nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Nordjylland
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér F.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

ville overveje denne http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/CS5VLB/onkyo-super-audio-cd-afspiller havde den da jeg var "imellem cd afsp" og den lød faktisk rigtigt fornutigt
Ok, men tror i én af de to foreslåede SACD-afspilleren give bedre cd-lyd end Pioneer BDP-LX91?
Hvilken ville i evt. vælge af de to?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:33
En rigtig cd afsp forbundet analogt er efter min mening bedre til musik.Og så sparer du også på dit bd drev Embarrassed. Du skal op i en rigtigt go bd for at få noget der kan være med en cd afsp.Har selv en Oppo Bd 83 se som nok er i den bedre ende og den kan ikke være med min Dls Cd one.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:36
køb en Rega Apollo - den spiller RIGTIG godt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 09:51
Ja også en rigtigt god maskine.Dog uden SACD og toploaded .
Til top
F.Nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Nordjylland
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér F.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 10:57

Jeg har nu prøvet en Marantz Pearl Lite for at sammenligne med Pioneer BDP-LX91. Lyden fra CD'er mener jeg er ens fra de to afspilleren. SACD har jeg dog ikke prøvet at afspille. BDP-LX91 gør det faktisk rigtig godt - så jeg er enig  Wink

En forhandler mener, jeg bør udskifte mine standardnetkabler for at få bedre lyd. Evt. med Nordöst Blue Heaven. Hvad mener i om det?

Jeg har bi-ampet min Pioneer SC-LX83'er. Forhandleren mener, jeg får bedst lyd uden og evt. bruge et Nordöst lydkabel. Hvad mener i, og hvilke kabler bruger i?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu