|
Beogram 7000 CD contra Pioneer BDP-LX91 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
helljohn
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
Funktioner
Tak(0)
|
ville overveje denne http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/CS5VLB/onkyo-super-audio-cd-afspiller havde den da jeg var "imellem cd afsp" og den lød faktisk rigtigt fornutigt
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
F.Nielsen
Bruger Oprettet: 29-November-2006 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
helljohn
Funktioner
Tak(0)
|
En rigtig cd afsp forbundet analogt er efter min mening bedre til musik.Og så sparer du også på dit bd drev . Du skal op i en rigtigt go bd for at få noget der kan være med en cd afsp.Har selv en Oppo Bd 83 se som nok er i den bedre ende og den kan ikke være med min Dls Cd one.
|
|
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
køb en Rega Apollo - den spiller RIGTIG godt
|
|
helljohn
Funktioner
Tak(0)
|
Ja også en rigtigt god maskine.Dog uden SACD og toploaded .
|
|
|
|
F.Nielsen
Bruger Oprettet: 29-November-2006 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu prøvet en Marantz Pearl Lite for at sammenligne med Pioneer BDP-LX91. Lyden fra CD'er mener jeg er ens fra de to afspilleren. SACD har jeg dog ikke prøvet at afspille. BDP-LX91 gør det faktisk rigtig godt - så jeg er enig En forhandler mener, jeg bør udskifte mine standardnetkabler for at få bedre lyd. Evt. med Nordöst Blue Heaven. Hvad mener i om det?
Jeg har bi-ampet min Pioneer SC-LX83'er. Forhandleren mener, jeg får bedst lyd uden og evt. bruge et Nordöst lydkabel. Hvad mener i, og hvilke kabler bruger i?
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |