recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beogram støj på det ene lydspor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beogram støj på det ene lydspor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frmi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juli-2022
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frmi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beogram støj på det ene lydspor
    Sendt: 23-Juli-2022 kl. 19:59
Hej

Jeg har langt om længe fået gravet min gamle Beogram 3000 frem igen. I mellemtiden har jeg skiftet anlæg og derfor har jeg anskaffet mig en RIIA forstærker som ses på billedet nedenfor.

Der er desværre en konstant støj L. Piller jeg den fra så er der ingen støj, men der mangler selvfølgelig noget lyd.
Jeg har forsøgt at bytte om på L og R og så følger støjen med. Kan det være DIN adapteren den er gal med eller bør jeg få undersøgt min pladespiller?

Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2022 kl. 15:36
Du skriver at du har prøvet at bytte om på L og R
Er det L og R fra pladespiller til RIIA forstærker?
Hvis det er fra pladespiller til RIIA forstærker og støjen flytter over i modsatte kanal så er det din Pick-up der støjer og mangler en ground eller signal ledningen er dårlig

Eller er det L og R fra RIIA forstærker til din forstærker
Er der støj hvis du har tilsluttet RIIA forstærkeren til din forstærker uden at have pladespilleren tilsluttet RIIA forstærker?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu