|
Beolab 14 reciever? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undskyld men det er en meget stor vildledning som er gældende for beolab højttalere der bliver drevet af sin egen forstærker. Beolab 14 bliver styret fra sin subwoofer, input til den kan gøres med enten alm. højttaler terminaler eller med pre-out. Det vil sige at ALLE forstærker kan bruges til formålet. Trigger out har intet med beolab 14 at gøre. Nagash jeg ved at du hjælper i bedste mening, men prøv at læse om dette produkt inden du giver flere råd, da dette er en helt ny linje for et B&O produkt i nyere tid.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ro på Emilos.
Jeg beklager fejltagelsen. Og det er jo ret heldigt, at Beolab 14 kan det. Jeg har dog ikke sat mig ind i dette sæt, af samme grund som jeg har givet tidligere i denne tråd. Det er ikke lige et sæt jeg bryder mig om.
|
|
![]() |
|
jediknightdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-September-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
Emilos88 og andre>>
Men giver det ikke dårlig lyd hvis man vælger amp løsningen og kører signalet fra B&Os egen forstærker over i en forstærker som forstærker signalet igen ? forvrænger lyden ? Er det ikke der at en pre-out løsning er bedst så man kommer uden om ekstra forstærkning eller spiller det ingen rolle... For så køber jeg en billig yamaha forstærker til 2000 på tilbud frem for en NAD til 4500. ganske vist koster kablet 1000 kr hvis det er til yamahaen... så er det lige før man lige så godt kan købe NAD'en..
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Jeg har ikke set eller hørt nogle test om hvad der er bedst, ved kun at B&O har et skema med forholdsvis billige denon forstærker som er testen på højttalerne. Jeg vil mene at den bedste løsning ville være pre-out også med hensyn til at kabelføringen ville være nemmere, men der er så vidt jeg ved ikke rigtig nogen der har testet det.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |