|
Beolab 18 Opsætning |
Besvar | Side <1234 8> |
Forfatter | |
SuperbrugereN
Junior bruger Oprettet: 19-September-2017 Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mine højtalere spiller fint fra tv'et, men kan ikke skrue op eller ned - min forhandler sagde at jeg skulle have en Connection Hub til mit TV sådan at der ikke er lyd forsinkelse eller at højtaleren siger en vis klik lyd når højtalerne tændes. Men jeg skal også bruge connection hub for at kunne bruge højtalerne sammen med et IKKE B&O tv. Mit fjernsyn er LG 55'' 4k . Ligenu er mit problem bare at få tilsluttet Connection Hubben rigtigt. For når jeg har sat den til og koder min LG fjernbetjening som der står i manualen, sker der ingenting når jeg prøver at skrue op eller ned. Højtalerne står bare på MAX volumen, så kan ikke engang prøve mig frem, da lyden er så høj at jeg er bange for at ødelægge højtalerne. |
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay men er din lg fjernbetjening ikke bluetooth? Hvis ja, så virker det ikke til en hub
|
|
SuperbrugereN
Funktioner
Tak(0)
|
Fjernbetjeningen er ikke bluetooth. Det er en ganske alm. LG fjernbetjening.
Connection hubben viser det helt rigtige, efter manualen, men højtalerne vil ikke skrue ned, hmmm |
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Okay som sagt er hub noget møg. Bange for at du skulle have købt en core.
|
|
SuperbrugereN
Funktioner
Tak(0)
|
Det du siger er at Beosound Core virker fuldstændig magentil Beoplay Hub? Det var bare ikke det min forhandler sagde. Han sagde at jeg skulle have HUB for at højtalerne kunne spille med mit tv, samt virke med fjernbetjeningen. Han sagde også at hvis jeg skulle streame fra telefonen skulle jeg ''også'' bruge Beo Coren eller en alm. Chromecast. |
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Designet er ens, men tilslutnings mulighederne er ikke.
Ved coren kan du enten bruge Line in mini Jack eller optisk kabel fra dit lg tv og så evt købe enssence Remote som du var inde på før og så styre coren med den. Jeg er bare ærlig, hvis det stadig giver dog problemer så kontakt din forhandler.
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Alle de hub vi har monteret med lg tv, har ikke givet andet end problemer. Men har valgt en essence - da den stadig var i sortiment, eller en core virkede det.
|
|
SuperbrugereN
Funktioner
Tak(0)
|
Så hvis jeg fjerner Hubben og tilslutter en Core istedet for, så kan jeg bruge min egen LG fjernbetjening? Og højtalerne tænder også automatisk når jeg tænder fjernsynet? Og der vil ikke være forsinkelser på lyden?
Redigeret af SuperbrugereN - 15-December-2018 kl. 22:01 |
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Nej du kan ikke bruge din egen fjernbetjening, du kan enten styre coren med en app eller en essence Remote. Coren vil tænde når du aktivere den med en app eller Remote, er lidt usikker på om den vil tænde selv. Men den skulle gerne selv finde ud af, hvilket indgang den får signal på
|
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Glemte lyd forsinkelsen, det kan indstilles i coren og det ville være helt i synk
|
|
SuperbrugereN
Funktioner
Tak(0)
|
Vi skal bruge højtalerne til fjernsynet, så jeg tænker ikke at Coren er det rigtige for os.
Men tak for hjælpen i hvert fald. Vi skal som sagt bruge højtalerne til vores LG fjernsyn. |
|
Vilstrup
Funktioner
Tak(0)
|
Det var så lidt. Held og lykke med at få det til at virke
|
|
Besvar | Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |