|
Beolab 18 Opsætning |
Besvar | Side <1 5678> |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Puha, man skal godtnok være forelsket i alle der der bokse og B&O højttalere med al den besvær der er med at koble dem sammen.....
Det er lige før det var lettere at købe en surroundreceiver med pre-out og trigger, hdmi og netværksfunltioner. Eller bare en surroundforstærker og almindelige passive højttalere! Klaus
|
|
321416
Ny bruger Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tja … som jeg har skrevet tidligere: Jeg har blot mit LG Oled sat til direkte til transmitteren med en et IR-øje, og så spiller det. Ikke så meget andet pjat. Alle mine andre enheder kører via TV'et (PS4, AppleTV m. airplay osv). Volumen styres med en alm. LG fjernbetjening :-)
|
|
SuperbrugereN
Junior bruger Oprettet: 19-September-2017 Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beolab 18, Transmitter 1 og Connection Hub ELLER Beolab 18, Beosound core og Essence Remote
ELLER Det hele.
Redigeret af SuperbrugereN - 17-December-2018 kl. 21:13 |
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror nærmere at det er vigtigere at du finde ud af, hvilket løsning du kan leve med, vi kan alle sammen komme nok så mange inputs, men i den sidste ende er dig som skal leve med det og ikke os andre.
|
|
SuperbrugereN
Funktioner
Tak(0)
|
Måske nogen som allerede har afprøvet de forskellige muligheder. |
|
Vilstrup
Guld medlem Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det styre du helt selv, men flere har kommet med deres anbefaling og hvad de har valgt af løsninger. På et tidspunkt skal altså også videre i teksten og nå til en beslutning, ellers bliver man jo aldrig tilfreds.
Redigeret af Vilstrup - 17-December-2018 kl. 20:19 |
|
millemis
Guld medlem Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
Funktioner
Tak(0)
|
+1
|
|
Granly
Bruger Oprettet: 17-December-2018 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror du skal vurdere hvad du prioriterer. Det virker lidt som du spørger om vi vil anbefale øl eller rødvin. Og for de fleste så er svaret.. Det kommer an på. Så hvad prioriterer du højest.
|
|
SuperbrugereN
Funktioner
Tak(0)
|
Beholder Transmitter 1 Returnere Beoplay Connection HUB Køber Beosound Core og Essence Remote
Det tænker jeg er det optimale.
|
|
millemis
Guld medlem Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
Funktioner
Tak(1)
|
Vi glæder os så til at høre om resultatet.
MM
|
|
SuperbrugereN
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
SuperbrugereN
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af SuperbrugereN - 17-December-2018 kl. 23:47 |
|
Besvar | Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |