|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Nej, jeg har aldrig set fjernsyn med hovedtelefon indgang. En masser har med udgang (mit eget også), men det fylder og koster og næsten ingen bruger det, så jeg forstår godt at de ike bibeholder det. For øvrigt er det nok sådan en karl her i skal have fat i: http://www.av-cables.dk/billede_kabler/scart_kabel/scart_adapter/scart_adapter_med_35_minijack_udgang_954_da.html Om fjernsynet så sender lyd ud der altid, ved jeg ikke. Alternativet er vel en soundbar til HDMI. Klaus |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Lyden kan du tage ud af scartstikket og over i BeoLab 3. Du kan få de nødvendige kabler hos en B&O forhandler.
Phonostik til B&O Powerlink har varenummer 6270856 denne skal du bruge 2 stk. af. Derudover skal du have en scartadapter med signal begge veje, det kunne være en som denne:
|
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Vær OBS på, at det ikke er alle signaler du kan hive ud af scart-porten. Surround-signaler sendes eksempelvis ikke ud af scart-porten, men kun via den optiske udgang. Der er ikke nogen garanti for at der altid vil være lyd på scart-porten på Samsungs TV.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Herunder på dette link kan du finde varenummer på original kabler til overgang imellem B&O højttalere og ikke B&O udstyr:
http://peecee.dk/upload/view/294209 |
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Hej igen
Hvis tv'et har L/R udgang vil det så virke på den måde, eller kan de ikke det da højtalerne er aktive?
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
-rettet-
Redigeret af Bendix - 08-Marts-2011 kl. 14:27 |
|
![]() |
|
![]() |
Alternativt, hvad så med en BeoSound 8?
Kan det lade sig gøre Den har vidst AUX
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Du kan ikke sætte et sæt BeoLAB-højttalere direkte til noget som helst TV på markedet (ud over B&Os egne). Der er ikke nogen volumenregulering af phonoudgangene på et almindeligt TV, så der vil være fuld blæs på højttalerne altid.
BeoSOUND-modellerne er anderledes idet de har indbygget for-forstærker og der medfølger en fjernbetjening. Normalvist er Beosound ikke forsynet med højttalere, så her fungerer de udelukkende som for-forstærker, men for Beosound 8's vedkommende, så er højttalerne jo fastmonteret. Der er dog billigere løsninger hvis du blot vil have aktive højttalere sat til. B&W har nogen i Hifiklubben, som kunne være et godt bud. Redigeret af Yakken - 08-Marts-2011 kl. 14:58 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
![]() |
Yakken. BeoSound skyldes også at så kan Beo5 bruges, og hvad jeg kan forstå på B&O så kan de fikse så man kan styre samsung med Beo5, kan du nikke genkendende til det?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej
Nå jeg gjorde noget uventet idag og solgte mit BeoVision 10. av av av Men jeg vil gerne prøve 3D Jeg har bestilt et 46" D8000 fra samsung hos Hifiklubben. Den skal komme på markedet om 14dage, og burde være det nye flagskib i 2011. Bestiller hurtigst mulig ISF. Jeg købte en BeoSound 8 dock idag. Den vil jeg tilslutte headphone udgang. Men kan jeg risikere at lyden kommer til at være af h..... til. Eller kan jeg regne med at BeoSound får den rettet rimelig meget op?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |