|
Beolab 3500 højtaler |
Besvar |
Forfatter | |
John.s.J
Ny bruger Oprettet: 18-Januar-2014 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Januar-2014 kl. 22:19 |
Hej
Jeg har en beolab 3500 højtaler som jeg skal bruge til sonos i mit køkken. men jeg kan ikke få den til at starte op når jeg på power link ben 4 (+) og ben2/7 (-) på føre 5 v. kan der evt. gøre på masterlink stikket ps. den skal kun bruges på line in signal (uden brug af B&O fjernbetjening) Har læst flere gode indlæg fra Peter Pan, men ingen fundet vdr. beolab 3500 højtaler hilsen |
|
John Jørgensen
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
4 indlæg i 4 forskellige kategorier..........om samme emne.
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej John.s.J Beolab 3500 som Airplay-Højttaler Det burde egentlig ikke gå, men ... Sådan gjorde han og det virker perfekt! |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
John.s.J
Funktioner
Tak(0)
|
Hej peter
tak for super hurtig svar. det vil jeg lige arbejde vidre med . hilsen john |
|
John Jørgensen
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uhh, Peter. Det vil sige, at det rent faktisk også er muligt, at bruge den som center på den måde?
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Converteren kan fås til gode penge på den Blå. Den er set helt ned til 300 kr. Jeg tror faktisk også at jeg har en liggende et sted, men jeg har nada idé om hvor - ellers var den også til salg for et hundrede-las.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
John.s.J
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
der er jo power link stik på 3500 kan der slet ikke trikkes på dette. Mener at har set et sted i dette forum man kan snyde datalinken ben 6 /7 med 3,5v |
|
John Jørgensen
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
@ John.s.J Det stik du skriver om er allene for tilslutte af en BeoLink Wireless 1 (Trådløs modtager). Som der er understreget i mit første indlæg, skal du have et B&O AudioMaster system |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du nu læste i alle tråde du havde oprettet om emnet, så ville du se, at jeg allerede havde svaret dig på dette. Beolab 3500 har ikke Powerlink.
|
|
Bruger udmeldt 17
Super bruger Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du så skrevet det samme unødige som intet hjælper i alle 4 indlæg ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |