recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 4000 trådløst med airplay eller sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 4000 trådløst med airplay eller sonos

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 4000 trådløst med airplay eller sonos
    Sendt: 07-April-2014 kl. 19:18
Hej.
Jeg er i gang med at sætte vores b&o anlæg op. Jeg har 2 stk beolab 4000, samt et beocenter 2300 (dette behøver ikke at bliver brugt i setup'et).
Det jeg ønsker er at kunne streame musik fra spotify og youtube fra ipad til højttalerne. Ligeledes vil jeg også gerne kunne afspille tv lyden.
Er dette muligt at gøre?
På forhånd tak for hjælpen :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 19:37
Du skal have fat i nogle af Peter Pans mange tråde om emnet. Beolab på andet udstyr kan sagtens lade sig gøre, men vejen dertil kræver nogle krumspring.
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 19:49
Okay, synes bare jeg havde været igennem mange af dem :)
Til top
blikkeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blikkeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 20:07
Det fungere super med en Apple airport til ouverture
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 20:11
Airport til ouverture? Hvad er det :)
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 20:16
Du køber en Apple Airport express og forbinder den til din 2300'er
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 20:17
Okay, gennem hvilken indgang? Har også apple tv.
hvordan kommer lyden fra tv til apple airport?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 20:30
Lyd fra TV til Airport kan du ikke. Og du kan heller ikke bruge ATV til en B&O 2300 uden en DAC imellem. ATV har ingen analog udgang.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 20:30
Nu har din 2300 kun 1 indgang, så det er enten musik eller TV.
Men hvis du skal tilslutte en Express skal du bruge et 5bens DIN stik til mini jack og slutte dette kabel til AUX IN


Redigeret af kim.t - 07-April-2014 kl. 20:33
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 20:45
Tak for svar. Airport er helt sikkert en måde at gøre det på og måske det smarteste i dette tilfælde.
Der er ikke en bedre/simplere måde at gøre det på uden beaoenter?

Grunden til at jeg overvejede sonos connect var fordi at man ikke skal bruge fjernbetjening ud over ipad, da den altid er tændt. Jo færre fjernbetjeninger jo bedre :)

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 21:05
Problemet med Sonos er, at den ikke har en trigger til dine Beolab.
Til top
Jannik8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-April-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jannik8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2014 kl. 21:06
kan man ikke bruge LINE IN?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu