|
Beolab 4000 trådløst med airplay eller sonos |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Jannik8
Ny bruger Oprettet: 07-April-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-April-2014 kl. 19:18 |
Hej.
Jeg er i gang med at sætte vores b&o anlæg op. Jeg har 2 stk beolab 4000, samt et beocenter 2300 (dette behøver ikke at bliver brugt i setup'et). Det jeg ønsker er at kunne streame musik fra spotify og youtube fra ipad til højttalerne. Ligeledes vil jeg også gerne kunne afspille tv lyden. Er dette muligt at gøre? På forhånd tak for hjælpen :) |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal have fat i nogle af Peter Pans mange tråde om emnet. Beolab på andet udstyr kan sagtens lade sig gøre, men vejen dertil kræver nogle krumspring.
|
|
Jannik8
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, synes bare jeg havde været igennem mange af dem :)
|
|
blikkeren
Ny bruger Oprettet: 12-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det fungere super med en Apple airport til ouverture
|
|
Jannik8
Funktioner
Tak(0)
|
Airport til ouverture? Hvad er det :)
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du køber en Apple Airport express og forbinder den til din 2300'er
|
|
|
|
Jannik8
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, gennem hvilken indgang? Har også apple tv.
hvordan kommer lyden fra tv til apple airport? |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyd fra TV til Airport kan du ikke. Og du kan heller ikke bruge ATV til en B&O 2300 uden en DAC imellem. ATV har ingen analog udgang.
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har din 2300 kun 1 indgang, så det er enten musik eller TV.
Men hvis du skal tilslutte en Express skal du bruge et 5bens DIN stik til mini jack og slutte dette kabel til AUX IN
Redigeret af kim.t - 07-April-2014 kl. 20:33 |
|
|
|
Jannik8
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Airport er helt sikkert en måde at gøre det på og måske det smarteste i dette tilfælde.
Der er ikke en bedre/simplere måde at gøre det på uden beaoenter? Grunden til at jeg overvejede sonos connect var fordi at man ikke skal bruge fjernbetjening ud over ipad, da den altid er tændt. Jo færre fjernbetjeninger jo bedre :) |
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet med Sonos er, at den ikke har en trigger til dine Beolab.
|
|
Jannik8
Funktioner
Tak(0)
|
kan man ikke bruge LINE IN?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |