|
beolab 7.1 til samsung ue46 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ejnarmc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2014 kl. 09:13 |
hejsa
Ønsker en "soundbar" løsning til mit samsung ue46 fladskærm, er det muligt at tilslutte et beolab 7.1 og bruge den som soundbar? Hvis ja kan jeg bruge min samsung fjernebetjening til at styre volumen? |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, det kan du ikke uden lidt ekstra-udstyr. Dit Tv har ikke volumenregulerede udgange, så der skal en forforstærker til før du kan styre volumen. Og det kan dermed ikke ske med TVets fjernbetjening.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
jeg søgte lidt på nettet og fandt følgene
http://soundsheavenly.co.uk/bando-ipodlab2.htm kan det lade sig gøre på den måde |
|
![]() |
|
eller her på dansk.
http://www.av-connection.com/?PGr=1760&ML=2126 eller tager jeg fejl |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Læser du ikke det Torben skriver? Du skal have noget i mellem, som kan volume regulere. Fx en stereoforstærker.
Det er det rigtige kabel du har fat i, men hvis du tilslutter den direkte på TV'et, så vi du få en fast volume, og kan ikke skrue op eller ned.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Med mindre at man bruger en eventuel hovedtelefonudgang........
Klaus |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvilket ikke er optimalt. En DAC kan også gøre det. Man kan godt få en med volume regulering. Men den skal dog have remote, ellers ryger det praktiske lidt.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Det er vi slet ikke uenige om, men desværre det mange tyer til, når de har ofret titusindvis af kroner på nyt billed og lydudstyr, uden at blive rådgivet ordentligt om det udstyr de har købt. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |