|
Beolab 7 som h/v højttaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nothlev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2017 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 23:09 |
Jeg har 2 stk Beolab 7.1 som jeg godt ville benytte som højre og venstre højttaler tilsluttet mit beovision 10. De er jo normalt kun benyttet som center så der er ikke den vanlige kontakt hvor man kan skifte mellem højre og venstre. Hvordan kan man tilslutte dem? Skal der trylles lidt med powerlink kablet eller skal man flytte kablerne inde i selve kabinettet, eller hvad skal man gøre, hvis det ellers kan lade sig gøre?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan højttaleren overhovedet fungere uden at få både højre og venstre kanal fra Powerlink? Som du selv skriver, så er den ikke designet til at kunne filtrere en af kanalerne fra.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
redmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Prøv:
pin 3 (venstre) i powerlink fra din beomaster (eller hvad din kilde er) til både ben 3 og 5 ind i den beolab7 du har i venstre side. og pin 5 (højre) i powerlink fra din beomaster til både ben 3 og 5 ind i den Beolab 7 du har i højre side alle de andre ben lige over, altså ben 2 (gnd) til 2, 1 til1 ..... |
|
Jakob :-)
|
|
![]() |
|
Nothlev ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2017 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 3 |
Det var noget i den stil jeg tænkte på. Det må prøves .
Jeg takker. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |