|
BeoLab 7-4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
basse74 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2015 Sted: Danmaerk Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2015 kl. 18:16 |
Hej jeg har to Beolab 7-4 som jeg vil bruge som front højtaler, men det er der mit problem er jo at der ikke er nogle omskifter til om den skal være højer eller venstre højtaler, - kan man få en omformer løsning eller finders der kabler med kun en leder så man har et h/V kabel, eller er der nogle gode forslag skal sættes til beovision 10 samt en sub beolab 2
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du skal bruge dem med et bv10 mener jeg ikke det er nødvendigt med omskifter. I fjernsynsmenuen specificere du jo om højttaleren er venstre front eller højre front mener jeg.
|
|
![]() |
|
basse74 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Maj-2015 Sted: Danmaerk Status: Offline Point: 3 |
Nej det er ikke muligt i tv'et at give dem retning
De stå jo heller ikke på listen over højtaler Der er dog mange udgange på tv'et |
|
![]() |
|
Jeg har lige set at den to udgange til front og to til bag og en sub udgang
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Ja den er kun en centrer højtaller beolab 7-4 den er ikke god til. i 5,1 system
http://beoforum.dk/download/userguide/beolab_7-4_danish.pdf
Redigeret af michael79 - 21-Maj-2015 kl. 21:46 |
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Du har ret, jeg tænker på fjernsyn med beosystem 3. /Ehlz
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |