|
Beolab 8000 eller 8002 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2012 kl. 11:13 |
Hej.
Er der nogle der har hørt forskel på et bar Beolab 8000 MKIII og så den nyeste Beolab 8002 MKIIII? Som jeg har kunne læse mig til, skulle der umiddelbart være rimelig stor forskel på MKI/II og så MKIII, men om den forskel videre i modellerne, mildest talt ikke er der. Overvejer nemlig et par 8000 som fronter, hvilket dog lige kræver en mindre investering ![]() Derudover, ingen kommentarer om, at jeg kan få langt bedre lyd til billigere penge, det er jeg klar over. Men der er så sandelig ikke andre højtalere der kan pryde hjemmets indretning positivt (i min optik), udover lige et par stykker andre af B&O's, når vi snakker gulvhøjtalere.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så hut jeg visker, så skiftede de forstærkerne til diskant og mellemtone til ICE, det var analoge forstærkere i de gamle. Men om det skifte skete mellem MKII og MKIII eller om det først var her mellem MKIII og MKIV kan jeg sgu ikke helt huske. Hvis det skete mellem MKII og MKIII så er det eneste nye i MKIV, at det gamle Powerlink MKIII er skiftet til en RJ45 stik (magen til et helt alm. netværksstik til computer).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |