recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 8000 eller 8002
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 8000 eller 8002

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 8000 eller 8002
    Sendt: 14-December-2012 kl. 11:13
Hej.

Er der nogle der har hørt forskel på et bar Beolab 8000 MKIII og så den nyeste Beolab 8002 MKIIII?

Som jeg har kunne læse mig til, skulle der umiddelbart være rimelig stor forskel på MKI/II og så MKIII, men om den forskel videre i modellerne, mildest talt ikke er der.
Overvejer nemlig et par 8000 som fronter, hvilket dog lige kræver en mindre investering Tongue

Derudover, ingen kommentarer om, at jeg kan få langt bedre lyd til billigere penge, det er jeg klar over. Men der er så sandelig ikke andre højtalere der kan pryde hjemmets indretning positivt (i min optik), udover lige et par stykker andre af B&O's, når vi snakker gulvhøjtalere.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 17:40
Så hut jeg visker, så skiftede de forstærkerne til diskant og mellemtone til ICE, det var analoge forstærkere i de gamle. Men om det skifte skete mellem MKII og MKIII eller om det først var her mellem MKIII og MKIV kan jeg sgu ikke helt huske. Hvis det skete mellem MKII og MKIII så er det eneste nye i MKIV, at det gamle Powerlink MKIII er skiftet til en RJ45 stik (magen til et helt alm. netværksstik til computer).
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu