|
Beolab 8000 Fejl - lyser orange/gul |
Besvar |
Forfatter | |
Tjens09
Ny bruger Oprettet: 16-December-2012 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2013 kl. 20:46 |
Hej allesammen,
Jeg har et par gode gamle Beolab 8000, hvor den ene desværre er er blevet stille. Højttaleren lyser nu orange i standby funktion, hvor den burde lyse rød. Den lyser orange selvom der kun er sat strøm til og intet andet. Hvis jeg sætter den til anlægget og tænder for musikken skifter lyset til grøn, som normalt, men der kommer ingen lyd. Nogen derude med en idé om hvad det kan skyldes? |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidder der ikke en omskifterknap, alt efter inputmode? Kan måske være det, og ikke en defekt.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Tjens09
Ny bruger Oprettet: 16-December-2012 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har forsøgt alle inputmodes osv, men ingen effekt. Den fortsætter med at lyse orange i standby og der kommer ingen lyd ved tilslutning.
|
|
Brandit
Ny bruger Oprettet: 14-Oktober-2011 Sted: MidtJylland Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kan det ikke ses, hvor du bor, men:
Besøg www.beoworld.org. Kig forum igennem, led efter DILLEN. Send ham en personlig email. Han bor omkring Brønshøj og er en landets bedste repper indenfor B&O vintage. |
|
Mikkelmm
Ny bruger Oprettet: 22-Januar-2014 Sted: Nice Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej står med sammen problem, i en af mine højtaler, så ville høre om du fandt ud af hvad problemet var ? mvh. Mikkel
|
|
Mr. Bang & Olufsen
Ny bruger Oprettet: 08-Maj-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et sikkerhedskredsløb, der slår tilhvisdet kan mærke en defekt i højttaleren. Mit bud er at forstærkeren er blevet overbelastet og skal skiftes. Kontakt din lokale forhandler og hør hvad de siger...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |