recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoLab 8000 + iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoLab 8000 + iPad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Despoint Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Despoint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BeoLab 8000 + iPad
    Sendt: 26-Januar-2012 kl. 17:29
Mine forældre har lige fået en iPad 2, og vil gerne hvis det er lade-sig-gøreligt at streame musik fra iPad'en til deres BeoLab 8000's.

Er det muligt, og i så fald, hvad skal man bruge til det?

Vh.
Nichlas.


Redigeret af Despoint - 26-Januar-2012 kl. 17:37
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 19:18
En AirPort Express og en minijack-til-phono kabel. Og så et par kabler fra splitteren til selve højttalerne (blot to RCA kabler).

Redigeret af Yakken - 26-Januar-2012 kl. 19:19
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 21:51
Oprindeligt skrevet af Despoint Despoint skrev:

Mine forældre har lige fået en iPad 2, og vil gerne hvis det er lade-sig-gøreligt at streame musik fra iPad'en til deres BeoLab 8000's.

Er det muligt, og i så fald, hvad skal man bruge til det?


Hvad er højttalerne koblet til i dag?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2012 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

En AirPort Express og en minijack-til-phono kabel. Og så et par kabler fra splitteren til selve højttalerne (blot to RCA kabler).
Eller et ATV2, hvis man også vil have video/foto med over. Kræver selvfølgeligt også et TV. Men ellers samme princip som Yakken's forslag.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu