recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 8000 slukker ikke på line med phono i hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 8000 slukker ikke på line med phono i hjælp

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 8000 slukker ikke på line med phono i hjælp
    Sendt: 05-Maj-2013 kl. 12:00
Hej, jeg har sat mine "nye" bl8000 op i stuen idag samt mine bl4000, så sluttede jeg det hele til min iphone (bare lige for at teste). Og bl4000 spiller, og når jeg trykker pause på iphone går der ca et minut, og de går i standby (great). Men, da det var bl 8000's tur, trykked ejeg pause på iphone, der gik ca et par minutter, hvorefter den ene stod og tændte, slukkede, tændte, slukkede etc.

Hvad skal jeg gøre?
Jeg er klar over mange snakker om de skal have have tricker signal, sådan nogle bl8000 etc. Men det ville ødelægge mit setup, til mit old school apple tv gen. 1 (som har phono udgang). 

Kan det være der skal indstilles noget på højtaleren? Eller måske de er i stykker? (de spiller udemærket synes jeg)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 21:47
Udgangen på din iPhone støjer måske så meget at højttalerne tror at der er signal.

Prøv at sæt dem til din ATV i stedet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 08:56
Iphone slukker for udgangen når man slukker musikken og lader være med at bruge features der laver lyde. BL8000 skal slukke helt hvis der ikke er lyde fra telefonen.

Redigeret af Torben Rasmussen - 06-Maj-2013 kl. 08:57
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 10:38
Ja det tænker jeg også, det er meget underligt de står og klikker sådan. De må jo næsten fejle noget. 
Når jeg tager phono stikket ud af selve BL8000 (men de stadig får strøm) så står de og klikker (tænd sluk tænd sluk "rød grøn rød grøn"). Der burde de da ihvertfald skulle forstå at der ikke kommer signal ind i dem, og dermed slukke.

Hvad siger i?
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 13:04
Har du flyttet omskifteren bagpå over på "Line in" ?
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 13:05
Ja det har jeg gjort. Jeg synes det er meget underligt. De er fra 2007 og meget velholdte.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 13:11
Det er ikke normal opførsel. Mine slukker efter ca et minut hvis de ikke har signal. Både via jackstik fra min iphone og via phono fra mit Sonos. Hiver jeg stikket helt ud, så sker det samme efter et minut.
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 13:13
Det gør mine BL4000 også, derfor jeg tænkte der var noget rivende galt. Synes du at jeg skal gå ind med dem i Bang og Olufsen? Det koster bare en halv krig. 
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 14:01
har du prøvet andet kabel.

hvis den ikke trigger når du piller kilden ud af højtaleren men den er på line, så tror jeg altså ikke højtaleren har en defekt.

så kommer der en eller anden form for støj, som er høj nok til at trigge den ene line port, og så kan det være den er lidt for følsom den ene højtaler... prøv lige anden kilde / kabel selvom det virker fint med Blab 4000
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 15:42
Den står og slukker tænder slukker tænder når jeg piller kilden ud.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 17:29
Hiv kablet ud af højttaleren - gør den det så også?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 18:06
Ja det gør den nemlig. 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu