|
Beolab 8000 slukker ikke på line med phono i hjælp |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
doneb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2013 kl. 12:00 |
Hej, jeg har sat mine "nye" bl8000 op i stuen idag samt mine bl4000, så sluttede jeg det hele til min iphone (bare lige for at teste). Og bl4000 spiller, og når jeg trykker pause på iphone går der ca et minut, og de går i standby (great). Men, da det var bl 8000's tur, trykked ejeg pause på iphone, der gik ca et par minutter, hvorefter den ene stod og tændte, slukkede, tændte, slukkede etc.
Hvad skal jeg gøre? Jeg er klar over mange snakker om de skal have have tricker signal, sådan nogle bl8000 etc. Men det ville ødelægge mit setup, til mit old school apple tv gen. 1 (som har phono udgang). Kan det være der skal indstilles noget på højtaleren? Eller måske de er i stykker? (de spiller udemærket synes jeg)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udgangen på din iPhone støjer måske så meget at højttalerne tror at der er signal.
Prøv at sæt dem til din ATV i stedet. Klaus |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Iphone slukker for udgangen når man slukker musikken og lader være med at bruge features der laver lyde. BL8000 skal slukke helt hvis der ikke er lyde fra telefonen.
Redigeret af Torben Rasmussen - 06-Maj-2013 kl. 08:57 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
doneb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 36 |
Ja det tænker jeg også, det er meget underligt de står og klikker sådan. De må jo næsten fejle noget.
Når jeg tager phono stikket ud af selve BL8000 (men de stadig får strøm) så står de og klikker (tænd sluk tænd sluk "rød grøn rød grøn"). Der burde de da ihvertfald skulle forstå at der ikke kommer signal ind i dem, og dermed slukke. Hvad siger i?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Har du flyttet omskifteren bagpå over på "Line in" ?
|
|
|
|
![]() |
|
Ja det har jeg gjort. Jeg synes det er meget underligt. De er fra 2007 og meget velholdte.
|
|
![]() |
|
Det er ikke normal opførsel. Mine slukker efter ca et minut hvis de ikke har signal. Både via jackstik fra min iphone og via phono fra mit Sonos. Hiver jeg stikket helt ud, så sker det samme efter et minut.
|
|
|
|
![]() |
|
Det gør mine BL4000 også, derfor jeg tænkte der var noget rivende galt. Synes du at jeg skal gå ind med dem i Bang og Olufsen? Det koster bare en halv krig.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
har du prøvet andet kabel.
hvis den ikke trigger når du piller kilden ud af højtaleren men den er på line, så tror jeg altså ikke højtaleren har en defekt. så kommer der en eller anden form for støj, som er høj nok til at trigge den ene line port, og så kan det være den er lidt for følsom den ene højtaler... prøv lige anden kilde / kabel selvom det virker fint med Blab 4000
|
|
![]() |
|
Den står og slukker tænder slukker tænder når jeg piller kilden ud.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19679 |
Hiv kablet ud af højttaleren - gør den det så også?
Klaus |
|
![]() |
|
Ja det gør den nemlig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |