recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 8000 slukker ikke på line med phono i hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 8000 slukker ikke på line med phono i hjælp

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
doneb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-April-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doneb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 18:08
Jeg vil bare lige sige tusind tak for den gode support der er omkring emnerne i dette forum, og så vil jeg meddele at mine BL8000 på mystisk vis har kurreret sig selv. 
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 20:37
Hmmm... det lyder næsten endnu værre. Så er der en eller anden latent fejl et sted, som nu pludselig er gået væk?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
EmilH Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Februar-2014
Sted: Denmark
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EmilH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 17:57
Hej

Jeg står med samme problem, den ene af mine BL8000 klikker hele tiden. Den anden fungere fint.
Den virker meget følsom fx i film slår den fra, hvis der er en kort pause i en dialog eller der bliver stille... Det ret irriterende.

Mine er tilkoblet til Sonos, hvor TVét også kører igennem.

Kan det være en løs forbindelse? Rokker jeg lidt til Phono stikket bag på, så larmer det meget fra højttaleren.

Og hvad kan man gøre?

Hilsen Emil
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu