|
Beolab 8000 til non B&O tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-September-2019 kl. 15:40 |
Hej
Jeg har læst, at en B&O Connection hub, gør det muligt at anvende sine Beolab højttalere, med en moderne fladskærm - endda med fjernbetjent volume. Er der nogen som har erfaringer med denne connection hub, og findes der andre løsninger? Kan man samtidigt med tv, have en Beocenter 2300 tilsluttet? Pft for hjælpen
![]() |
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja du kan jeg har brugt min HUB med både BL11-BL6000 og BL4 og det virker godt men tror ikke du kan have både tv og BC2300 på samme tid men det skal du lige undersøge MVH Brian
|
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |