|
Beolink 1000 konfiguration |
Besvar |
Forfatter | |
marzy
Ny bruger Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 16 |
Emne: Beolink 1000 konfiguration Sendt: 11-April-2007 kl. 13:33 |
Eftersom mit gamle MX8000 måtte lade livet, bruger jeg fjernbetjeningen kun til anlægget og lysstyring. Jeg har hørt, at der findes en "dims" som muliggør programmering af B&O´s fjernbetjening til at styre andre enheder i huset. Jeg har et Alfaview fladskærm, Yamaha-surround YSp800 en Sagem60 og Sony RDR-HX1020, hvilket betyder, at der ligger 5 fjernbetjeninger på bordet. Som kvinde kan jeg simpelthen ikke leve med det! Hjælp!!!!!
|
|
ClausJ
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Sendt: 11-April-2007 kl. 14:38 |
Kig på www.lintronic.dk Der findes svaret på dine ønsker. Den kræver lidt programmeringsarbejde via en PC, og kan være tung at komme igang med for en uøvet, og er iøvrigt designet til Beo4, men kan sagtens fungere med en BeoLink 1000, så det er vist bare at kaste sig ud i det. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |