recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay A8, HJÆÆÆÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay A8, HJÆÆÆÆLP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
joeperry Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2013
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeperry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beoplay A8, HJÆÆÆÆLP
    Sendt: 01-Juni-2015 kl. 20:51
Hej derude.
Har for en tre timers tid siden købt et brugt Beoplay A8 anlæg.
Jeg har sat strøm stikket i og trykker på "Wifi" enheden, men den står bar og blinker en konstant "hvidlig" farve. Har genstartet, forsøgt søge Beoplay på Iphone netværk på tlf osv, men der sker intet.
Sys ikke jeg kan få hjælp nok gennem B&O manualen på nettet, så hjælp søges til hvordan jeg får den op at køre med min Iphone så jeg kan streme musik med airplay????

Er ikke teknisk anlagt så AL info er en stor hjælp.

KH
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 11:03
Har du installeret beoplay appen og sat din A8 op til dit netværk?

Ellers skal du have installeret beoplay appen på din iphone eller ipad og så kan du konfigurere din A8.

Her er der et link til hvordan du resetter din A8, måske det er nødvendig først:
http://bogo.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6989/~/how-do-i-reset-beoplay-a8-to-factory-settings%3F

Mvh
Jimmi
Til top
joeperry Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2013
Sted: københavn
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeperry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2015 kl. 12:25
Hej jimmi.
Ja det har jeg...
Har nu sat anlægget til via Ethernet kabel og det virker ok, kan da ihvertfald finde airplay knappen på tlf og starte musikken osv... Nu er problemet så bare en masse udfald i løbet af hvert enkelt musiknr. Også selvom tlf er sat i docken.....:0(
Jeg tror simpelthen ikke min internet forbindelse er god nok:(
Nogle udbydere og internet "pakke størrelser" som er bedre en andre?
Har pt Telenor bredbånd.

Mvh
Torben
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu