|
Beoplay A8, HJÆÆÆÆLP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joeperry ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Sted: københavn Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2015 kl. 20:51 |
Hej derude.
Har for en tre timers tid siden købt et brugt Beoplay A8 anlæg. Jeg har sat strøm stikket i og trykker på "Wifi" enheden, men den står bar og blinker en konstant "hvidlig" farve. Har genstartet, forsøgt søge Beoplay på Iphone netværk på tlf osv, men der sker intet. Sys ikke jeg kan få hjælp nok gennem B&O manualen på nettet, så hjælp søges til hvordan jeg får den op at køre med min Iphone så jeg kan streme musik med airplay???? Er ikke teknisk anlagt så AL info er en stor hjælp. KH |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du installeret beoplay appen og sat din A8 op til dit netværk?
Ellers skal du have installeret beoplay appen på din iphone eller ipad og så kan du konfigurere din A8. Her er der et link til hvordan du resetter din A8, måske det er nødvendig først: http://bogo.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6989/~/how-do-i-reset-beoplay-a8-to-factory-settings%3F Mvh Jimmi |
|
![]() |
|
joeperry ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Sted: københavn Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej jimmi.
Ja det har jeg... Har nu sat anlægget til via Ethernet kabel og det virker ok, kan da ihvertfald finde airplay knappen på tlf og starte musikken osv... Nu er problemet så bare en masse udfald i løbet af hvert enkelt musiknr. Også selvom tlf er sat i docken.....:0( Jeg tror simpelthen ikke min internet forbindelse er god nok:( Nogle udbydere og internet "pakke størrelser" som er bedre en andre? Har pt Telenor bredbånd. Mvh Torben |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |