|
Beoplay E8 gen 3 |
Besvar |
Forfatter | |
Neo2000
Ny bruger Oprettet: 20-Marts-2024 Sted: Kbh Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Marts-2024 kl. 17:04 |
Hej Alle
Er ny på forummet og håber jeg laver dette oplæg korrekt. Jeg har Beoplay E8 3. Gen in-ear. Selve plasthængslet på låget er knækket så låget ikke længere sidder fast, men resten af opladningsetuiet virker som det skal. Jeg vil høre om der er nogle der ligger inde med et låg eller evt. hele opladningsetuien, som man bare skal af med eller vil sælge meget billigt. Håber der er nogle der kan hjælpe, for prisen for et nyt etui på B&O's hjemmeside er høj og som sagt virker mit etui fint, med undtagelse af låget. Mvh L. Olsen
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke om det er en kopi (sandsynligvis), men her kan du få etuiet til godt 1/5 af B&O's pris - og så følger der også et headset med: https://kortlink.dk/2ps8r
Redigeret af longjohn2 - 20-Marts-2024 kl. 20:24 |
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1163 |
Funktioner
Tak(0)
|
AliExpress. 🤮
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Neo2000
Ny bruger Oprettet: 20-Marts-2024 Sted: Kbh Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres svar. Det er et godt bud, men er umiddelbart til det originale produkt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |