|
Beoplay S8 - Panasonic GT50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nejmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2018 kl. 18:40 |
Hej derude.
Jeg har et lille problem. Jeg har købt et sæt Beoplay s8 som jeg har sat til mit fantastiske gamle Panasonic plasma. Dog slåser jeg lidt med lyden, jeg har tilkoblet det til beo huben med et optisk kabel og kodet den som man skal. Men når jeg skruer op og ned for lyden, så skruer den både op på tv og på "anlægget". Man man slå det fra nogensteder på tvet i indstillingerne? // Søren
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...
Redigeret af Radiomanden - 11-November-2018 kl. 19:03 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Nejmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Status: Offline Point: 11 |
Panasonic GT50 :-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
At dit tv skruer op og ned, er vel kun på skærmen, og kun fordi du bruger fjernsynets fjernbetjening. Sidstnævnte har du vel også kodet din S8 til at bruge?
I så tilfælde ville jeg gå ind i service mode og slå hotel mode til og sætte maks lydstyrke til 0 (det virker hos mine forældre med JBL soundbar og X10 plasma). Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |