recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay V1 - defekt main board
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay V1 - defekt main board

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sorenand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juni-2020
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorenand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2020 kl. 09:58
Hej Klaus. Har sendt dig mail via mailadressen på dit website...
Til top
makeitgoodagain.dk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juli-2020
Sted: 2500
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér makeitgoodagain.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2020 kl. 15:44
Du kan prøve at lægge det op på https://makeitgoodagain.dk/ :-)
Sara Holt / Make It Good Again
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2020 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af sorenand sorenand skrev:

Uautoriseret var også min første tanke... Men den eneste tekniker jeg snakkede med omkring den løsning kunne ikke tilbyde det - da Main Board åbenbart ikke kan løses ved komponent udskiftning :-(
Så nok desværre tilbage til spørgsmålet omkring skærmen/panelet kan anvendes på anden vis - uden nyt Main Board. Altså udelukkende som monitor til fx streaming? Nogen der har et bud på det? 

vh Søren

Main boardet på en V1 kan kun skaffes ved en auto. B&o service partner. 
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu