|
Beoplay V1 subwoofer tilslutning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-December-2012 kl. 19:56 |
Skal have tilsluttet en ikke B&O subwoofer til mit Beoplay V1 og skal i den forbindelse ha lavet en RJ45 til phono adapter.
Nogen herinde der kan bidrage med et diagram over sådan én ? |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå ingen hjælp :(
Men for at følge op på mit eget spørgsmål, så gik jeg ned i den lokale B&O butik og købte en adapter, tror den kostede 150kr. Subwooferen er en gammel Gale 8" og selvom det måske er lidt blasfemisk at tilsluttet en ikke B&O Sub, må jeg sige at det virkelig har løftet lyden over hele spekteret. Helt utroligt hvad det har gjort. Har man som jeg ikke lige de sidste dollars til en B&O sub, så er dette en billig opgradering man absolut ikke må være for uden !
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Generelt har B&O en del kabler, som kan bruges til tilslutning af 3. parts udstyr. Jeg har selv købt Powerlink->Phono kabler til tilslutning af en non-B&O sub til et B&O-anlæg i deres egne butikker.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |