recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beosound 2300
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beosound 2300

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper Arning Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Februar-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Arning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beosound 2300
    Sendt: 29-August-2013 kl. 14:25
Jeg har længe overvejet en løsning til baggrunds musik i hverdagen, en løsning der incl. airplay.

Der findes masser af Beosound 2300 anlæg på markedet til små penge, omkring de 1500 kr. Med en Airport Express tilsluttet (det må være muligt via noget DIN stik) tror jeg det kunne være en interesant løsning.

Er jeg halt galt på den her?

Anstændig lyd og anstændigt udseende og samtidigt en tuner til Yousee radio signalet for små penge?

Hvis der er nogle af jer der kender til Beosound 2300, så syntes jeg at have bemærket på mange billeder af brugte anlæg at glaslågerne ikke når helt sammen når de er lukket. Er det en generel ting ved de brugte anlæg?

Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2013 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Jesper Arning Jesper Arning skrev:

Jeg har længe overvejet en løsning til baggrunds musik i hverdagen, en løsning der incl. airplay.

Der findes masser af Beosound 2300 anlæg på markedet til små penge, omkring de 1500 kr. Med en Airport Express tilsluttet (det må være muligt via noget DIN stik) tror jeg det kunne være en interesant løsning.

Er jeg halt galt på den her?

Anstændig lyd og anstændigt udseende og samtidigt en tuner til Yousee radio signalet for små penge?

Hvis der er nogle af jer der kender til Beosound 2300, så syntes jeg at have bemærket på mange billeder af brugte anlæg at glaslågerne ikke når helt sammen når de er lukket. Er det en generel ting ved de brugte anlæg?

Du skal huske, at Beosound 2300 ikke indeholder en effektforstærker - dvs aktive højttalere eller seperat effektforstærker...
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2013 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af Jesper Arning Jesper Arning skrev:

De skal IKKE nå helt sammen. Hvis de gjorde det ville det for det første give en klak-lyd hver gang, for det andet gå i stykker over tid. Men gabet skal omvendt naturligvis heller ikke være for stort.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2013 kl. 17:01
De går i stykker over tid uanset hvad......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu