|
Beosound 5 cd ripper |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DennisMH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2019 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2020 kl. 20:22 |
Hej
Nogle der kan hjælpe mig med mine probs med Beosound 5, som jeg lige har købt. CD ripper lægger godt nok cd ind på harddisken men der følger ikke billeder og titler med så de kan ikke efterfølgende findes i cd samlingen på harddisken da de bare fremstår som "Unknown artist" |
|
DennisMH
|
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mig bekendt er tjenesten som de brugte til, at hente data ikke aktiv mere eller også stoppede de samarbejdet - anyways skal du ligge data ind manuelt (hvordan det gøres kan jeg ikke hjælpe med)
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1009 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du skal bruge en PC som kan rippe cd’en for dig samt også hente alle informationer ned, og så skal du have downloadet et program til din PC, hvor du kan overføre dine filer til din BM5, hvad programmet hedder kan jeg desværre ikke huske.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |