|
Beosound 5 i linksystem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DennisMH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2019 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2020 kl. 15:15 |
Hej
Nogle der kan hjælpe. Jeg har en Beosound 5/Beomaster 5 der i hovedrummet er tilsluttet to Beolab 8000 uden problemer. Nu vil jeg gerne have brugt master link til at sende lyd til separat rum med hhv Beplab 6000 og Beolab 4000. Jeg har forsøgt at sætte et masterlink kablet til en Beolink Active med linkøje men ingen respons. Nogle der har et bud på en løsning? mvh DEnnis |
|
DennisMH
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1009 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
link øjet skal enten have en option 4 eller en option 6, option 6 kræver at link øjet ikke kan se andre B&O produkter som kan modtage IR signal.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |