|
Beosound Core i gl. Masterlinkopsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Borella1973 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-December-2018 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Januar-2019 kl. 09:33 |
Dette emne er sikkert
beskrevet tidligere her. Har forsøgt at finde løsningen men synes ikke jeg har
overblikket… Jeg har nu i 22 år haft
god glæde af mit gamle B&O anlæg, men er nu kommet til den overvejelse om
tiden er løbet fra mig… det er den nok… I mit antenneområde er
der ikke længere mulighed for at høre FM radio via antennestikket – jeg har
ellers i mange år nydt at kunne trykke ”RADIO” på min fjernbetjening og så
spillede radioen – enten i køkken – i stue – eller på badeværelset. Mit setup er som nedenfor: Stue:Ouverture+ beolab 6000+8000 + non B&O tv der ikke er tilsluttet Køkken: Beolab 3500 (masterlink) Bad1: Beolab 2000 (masterlink)
På et tidspunkt har jeg købt en Beoplay M5 som har (indtil videre) erstattet – Beolab 3500 i køkken/alrum Sonos Play1 har (indtil videre) erstattet – Beolab 2000 i Badeværelse Efter at have læst MANGE
indlæg faldt jeg over Peter Pans indlæg fra 15. November 2018 i "Råd for tilslutning af aktive højtaler" For mig ser det ud til at jeg kan løse min udfordring med en Beosound Core ? og samtidig få lyd fra TV ud i mine 4 højtalere der er placeret i stuen (8000+6000). Spørgsmål: Vil jeg samtidig være "fremtidssikret" hvis jeg på et tidspunkt vil erstatte de nuværende højtalere med multirooms-højtalere a la M5´eren ? Men hvordan benyttes
Coren ? via app – eller kan jeg bruge min BEO4 ?? købe en Essence remote ? Skal jeg bruge en Essence
remote i hvert rum ?? Redigeret af Borella1973 - 05-Januar-2019 kl. 09:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |