|
BeoSound |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2014 kl. 18:58 |
Hej alle
Jeg har forelsket mig i en BeoSound 5 og overvejer at anskaffe mig en men jeg er meget usikker på det da B&O jo kun kan med deres egne produkter og det er ret dyrt har set at den har fået en lillebror (encore) og tænkte om det er muligt at udbygge med en BeoMaster 5 senere og det så vil være det samme som BeoSound 5 med BeoMaster 5 al min Musik og film har jeg købt på itunes kan musikken afspilles der på jeg har aldrig haft et B&O produkt så har ingen erfaring med det og sælgeren nede i den lokale B&O forretning er ret snobbet som går mig latterligt meget på nerverne ![]() så hvorfor ikke spørge her først ![]() MVH BJEPSEN
|
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan - så vidt jeg ved - ikke udbygge en Encore. Den er stand-alone. Jeg skiftede selv min BS5+BM5 ud fordi den var for ufleksibel ift. Sonos mht. musiktjenester. Den er lækkert udført og flot at se på, men ikke de 40.000 kr værd. Skulle du vælge at købe alligevel, så har jeg bord-standen stående som du kan få billigt.
Redigeret af Torben Rasmussen - 30-Januar-2014 kl. 19:32 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu koster beosound 5 med beomaster 5 ikke 40.000kr mere mener at det koster omkring 28.000kr nu og det er fra ny og står i listeprisen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |