|
Beosund Stage |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5055 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis hdmi CEC (kan hedde forskelligt fra device til device) er sat til on på de forskellige devices, så er det nok med en remote.
Selv tænder jeg TV og ATV med ATV remote. Skal jeg tænde for AVR og BD afspiller sammen med TV, bruger jeg en Harmony One.
Redigeret af Munch - 13-Januar-2025 kl. 11:52 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
Hvis dit Samsung TV ikke er oldgammelt, så understøtter alle produkterne HDMI CEC. Det skal blot aktiveres. Så skulle Apple TV og BeoSound Stage tænde sammen med TV'et, hvis det står på den rigtige HDMI-port.
HDMI CEC kaldes Anynet+ i Samsungs TV'ets menuer.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Luckystris ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2025 Sted: Struer Status: Offline Point: 6 |
Hej derude,
jeg har en Beosound Stage, Samsung TV og Beo Remote One BT. Kan jeg på nogen måde tænde mit tv og mit ATV med fjernbetjeningen, eller skal jeg først tænde mit ATV med en Apple fjernbetjening, førend jeg kan begynde at betjene mine produkter. På forhånd tak.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |