|
Beosystem 2500 Aux |
Besvar |
Forfatter | |
Up2NoGood
Junior bruger Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-November-2017 kl. 18:28 |
Hej,
Jeg er flyttet ind i et hjem med Beosystem 2500, Beolink og beo 4 fjernbetjening. Alt spiller i dag, hvor der er tilsluttet radio, tv, dvd. Nu vil jeg gerne tilslutte en Logitech Bluetooth Audio receiver til at kunne afspille div streaming via ipad/telefon. Men der er ikke flere ledige stik i beosystem. Der er kun en link og sux indgang og de er begge brugt i dag. Jeg kan selvfølgeligt købe en y-splitter til B&O kablet. Men hvordan styrer jeg så via fjernbetjening hvad der skal spille? Jeg tænker at kunne bruge dtv knappen eller lign som vælger, men har ingen ide om hvordan det skal tilsluttes. I dag streames via appletv som går i tv og den vej kommer der så lyd. Men tv skal tændes for det. Help - Pft. |
|
Jamic
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jeg havde samme problem med min mors B&O setup. Købte nedenstående 2 ting der fungerer perfekt, kablet har du nok i forvejen. Virker dog kun til analoge kilder. Og kræver selvfølgelig manuel switching på boksen, der må siges at være fantastisk kvalitet til prisen. https://www.amazon.co.uk/gp/product/B012U2W2X8/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&psc=1 Held og lykke med det. Mvh. Jacob
|
|
Up2NoGood
Junior bruger Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for input Jacob.
En manuel løsning er jeg ikke pjattet med. Kan der ikke findes noget jeg kan styre via fjernbjetjeningen? |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5273 |
Funktioner
Tak(0)
|
Om den kan styres med din fjernbetjening, tja.... kræver nok lidt mere? |
|
Mvh. JørgenT
|
|
AllanMinds
Ny bruger Oprettet: 30-Marts-2015 Sted: Hinnerup, Dk Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Du kan eventuelt kigge over til oneremote. /Allan |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |