|
BEOSYSTEM 3 |
Besvar |
Forfatter | |
ALS
Ny bruger Oprettet: 18-April-2018 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-April-2018 kl. 15:05 |
Hej
Søger lidt hjælp/råd/erfaring Jeg har en beovision 4-50 med beosystem 3 til, med 4 beolab 3 og en beolab 2 tilsluttet. Har altid virket upåklageligt, men pludselig kan jeg via Yousee ikke se nogle kanaler. Det er især forbold, men også nogle programmer på kanal 5 der hakker. Har fået at vide at den eftermonterede tuner til kort i beosystem 3 ikke kan trække signalet mere. Jeg tænker flere scenarier: - Skal jeg vente på yousee for lavet en app til apple tv og køre den vej med billedet. - Skal jeg få en yousee boks og opdatere pukkoder på mit beosystem 3 - Skal jeg skifte skærmen til non B&o og bruge beosystem 3 til lyd (Hvis dette overhovedet er muligt, og i så fald hvordan skulle opsætningen mellem skærm og beosystem være eller Skrotte hele lortet :-) Er bare så glad for min lydopsætning :-) Håber der er nogle der kan hjælpe Pft |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |